Montag, 10. Oktober 2011

Weihnachtskarte No.4

Heute habe ich meine Weihnachtskarten-Kollektion erweitert und den Sketch von http://freshlymadesketches.blogspot.com/ genutzt. Bisher sind eher moderne Karten entstanden. Nächstes Mal wage ich mich an etwas klassisches. Das ist mit meinem Designerpapierbestand aber gar nicht so einfach. Hier ist das Ergebnis:
Wie gefällt sie Dir? Danke fürs vorbeischauen.

And for all english speaking persons: Today I put a new card to my christmas cards collection. I used the scetch from http://freshlymadesketches.blogspot.com/. So far only modern christmas cards resulted. Next time I would like to create something classic. That is not that easy with the designer papers I´ve got. Above you can see my result. How do you like it? Thanks for stopping by.

Kommentare:

  1. Very pretty... love the layering. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    AntwortenLöschen
  2. I love it! The snowman is so cute! Modern Christmas cards are always so fun to create! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    AntwortenLöschen
  3. Love the snowman peeking out of the edge! So cute!

    AntwortenLöschen