Mittwoch, 8. Februar 2012

Mojo Monday #227

Guten Morgen,
hier ist mein Beitrag für den Challenge diese Woche. "Ein paar Frühlingsgefühle in diesem harten Winter schaden nicht", dachte ich... und so entstand diese Karte von diesem Sketch:

Good morning,
here is my piece for the challenge this week. "Some spring feelings would be nice in this hard winter here in my hometown", I thought... (It got warmer by now - only -9° C... brr) and so this card came into being from this sketch:



Wie ist das Wetter bei Euch? Auch so kalt und der langersehnte Schnee ist gekommen?
Ich fühle mich reich beschenkt eine warme Wohnung zu haben und denke, ja bete für die Menschen, die jetzt frieren müssen... Da denke ich besonders an die Leute in der Ukraine und Russland. Möge Euch Hilfe zukommen. Gottes Segen!!!
Euch allen einen guten Tag. Danke fürs Vorbeischauen.

How is the weather at your home? Is it as cold as here and you`ve got snow? I feel very presented by having a warm flat an think of all those, yes even pray for those people who are freezing at the moment. Especially I think of the people in Ukraine and Russia. May help be on the way to you. God´s rich blessings for you!!!
All of you have a nice day. Thanks for stopping by.

1 Kommentar:

  1. So pretty! Love all the little butterflies. Thanks for playing Mojo Monday!

    AntwortenLöschen